Blog o fotobudkach

fotobudka dla firmy

Opublikowano: 19 sierpnia 2020

Fotobudka dla firmy – identyfikacja wizualna w biznesie fotobudkowym

Czy fotobudka dla firmy to dobry pomysł? Tak! To doskonały sposób uzupełnienia prowadzonej działalności i poszerzenia jej o dodatkowe usługi! Wynajem fotobudek i fotoluster to dobry pomysł nie tylko na dodatkowe źródło przychodów, ale także na zwiększenie skuteczności marketingowej. W jaki sposób? Hasło kluczowe to w tym przypadku „identyfikacja wizualna”. Nie da się zaprzeczyć, że dobra strategia identyfikacji wizualnej to jeden czynników sukcesu rynkowego. Fotobudki i fotolustra w znacznym stopniu poszerzają możliwości firm w tej kwestii. Jaki sposób dopasowania ich do własnego biznesu wybrać by skutecznie wpływać na marketing? Jakie ich elementy personalizować? W dzisiejszym wpisie pokażemy Wam kilka sposobów na dodanie indywidualnego charakteru fotobudkom i produktom wyjściowym w postaci zdjęć. Zobaczycie też kilka naszych niedawnych realizacji i możliwości personalizacji fotobudek za pomocą oklejenia, nadruku logo, grawerowania i frezowania.

Identyfikacja wizualna w biznesie fotobudkowym

Fotobudki i fotolustra same w sobie stanowią doskonały produkt wspierający marketing! Możliwość wykonywania za ich pomocą zdjęć, które stanowią trwałą pamiątkę, a które użytkownicy otrzymują zaraz po ich wykonaniu to świetny sposób na dotarcie do klienta i związanie go z marką – czy zgodzicie się z nami, że mało kto wyrzuca swoje zdjęcia? Dobrej jakości identyfikacja wizualna jako sposób wyróżnienia swojej oferty na rynku i przywiązania klientów do swojej marki jest ważna także w biznesie fotobudkowym. W tym przypadku nie będzie to jednak jedynie strona internetowa, ulotki czy wizytówki. Dzięki wykorzystaniu fotobudek możliwości jest dużo więcej! Personalizowane szablony wydruków, dopasowane do eventu interfejsy automatów fotograficznych, tła do fotobudki z logo firmy, a także same obudowy fotobudek stanowiące niemałe pole reklamowe. Opcji jest wiele i warto wybrać kilka z nich dla wdrożenia pełnej i spójnej strategii.

personalizacja szablonów z fotobudki

Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć kilka przykładów personalizowanych szablonów, które wykonywaliśmy dla firm na eventy. Tego rodzaju dopasowanie zdjęć z fotobudki sprawia, że w pamięci gości czyli tym samym potencjalnych klientów zostaje nie tylko dobra zabawa ale także sama firma, która ten event organizowała! Pozytywne skojarzenia wzmacniają poczucie związku z marką, co z kolei daje duże szanse na pozyskanie i utrzymanie nowych klientów.

Dedykowane tło reklamowe do fotobudki to kolejna z opcji. Uczestnicy zabawy otrzymają pamiątkę z nazwą firmy, logo, hasłami reklamowymi zawartymi na tle.

tło reklamowe do fotobudki

Logo firmy na fotobudce

W zależności od modelu, fotobudki można brandować całościowo – wykonujemy tego rodzaju projekty, a w naszej bazie wzorów znajdziecie gotowe przykłady wzorów – wystarczy nanieść logo i dane firmy. Można też jeszcze bardziej dopasować fotobudkę do wizerunku swojej firmy i stworzyć projekt w 100% indywidualny. Robiliśmy tego rodzaju projekt min. dla firmy Milka, co zobaczycie niżej pod linkiem do naszych wcześniejszych realizacji.

fotobudka p4f alu 22 b baner

Można też subtelnie oznaczyć fotobudkę logo firmy – spójrzcie na naszą niedawną realizację fotobudki retro. Nadruk logo w technologii UV jest dodatkowo bardzo trwałym rodzajem druku, dzięki czemu firmie posłuży przez długi czas.

fotobudka dla firmy z logo

logo-uv-na-fotobudce

Kolejna opcja, odpowiednia zwłaszcza dla fotobudek w stylu retro to grawer. Jest to alternatywa dla nadruku i jeśli pozwala na to logo, warto ją wybrać, bo prezentuje się wspaniale zwłaszcza na elementach drewnianych.

fotobudka retro l realizacja mandoria 2 2

Frezowanie logo lub nazwy produktu to kolejna z możliwości – pasuje do nowoczesnych fotobudek i fotoluster – istnieje możliwość wyfrezowania dowolnego napisu lub logo i podświetlenia ich za pomocą światła ledowego.

fotobudka led alu 22 czarna i biala

Fotobudka dla firmy skutecznym narzędziem marketingowym

Wykorzystanie fotobudki podczas różnorodnych imprez czy targów pomaga budować wizerunek nowoczesnej firmy, która korzysta z ciekawych i nowoczesnych narzędzi marketingowych. Mnogość możliwości i sposobów jakie daje użycie fotobudki w procesie marketingowym sprawia, że każda firma może świetnie dopasować swoje działania do danego klienta czy eventu. Zarówno personalizacja obudowy fotobudki jak i dodanie zdjęciom wynikowym unikalnej szaty graficznej z logo sprawią, że w pamięci osób biorących udział w evencie Wasza firma zostanie na długo.

Jak widzicie powyżej, jest wiele opcji dopasowania fotobudki do swojej firmy – narzędzie personalizowane to pozytywny sygnał także dla Waszych potencjalnych klientów. Świadczy o zaangażowaniu bo wyraźnie pokazuje identyfikację z marką. Świadczy o spójności koncepcji i wspiera pozytywny odbiór wśród potencjalnych klientów. Sprawia, że jesteście postrzegani jako profesjonaliści! Czy warto więc inwestować w dopracowanie szczegółów? Odpowiedź jest oczywista!

Jeszce więcej opcji dopasowania identyfikacji wizualnej i pomysłów możecie zobaczyć w artykule o naszych realizacjach fotobudkowych.

realizacje fotobudkowe firmy p4f

A jeśli zdecydowaliście, że fotobudka dla firmy to doskonała opcja dla Waszego biznesu, sprawdźcie naszą ofertę automatów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

© 2011-2024 Copyright P4F. Wszystkie prawa zastrzeżone.


× Skontaktuj się z nami